Om Helpdesken.dkOm Helpdesken.dk

Helpdesken.dk er startet i august 2012, som et arkiv over forskellige IT vejledninger og guider, som jeg løbende har skrevet, så de let kunne findes igen.

På siden findes forskellige artikler, især vedrørende brugen af Apple, Google, WordPress, internet og Microsoft programmer og diverse værktøjer der kan gøre IT hverdagen lidt lettere.

Du vil også kunne finde beskrivelser af produkter, som på forskellig vis relaterer til IT og computere. Hvis du køber et produkt via et link her på siden, modtager Helpdesken.dk en provision fra den pågældende webshop. Disse beløb er med til at drive Helpdesken.dk og dække de løbende udgifter der er forbundet med driften – Se produkterne jeg henviser til

Hensigten med Helpdesken.dk

Hensigten med Helpdesken.dk er, at skrive indlæg der kan hjælpe sidens besøgende med deres små dagligdags IT problemer og, at skrive indlæggene i et sprog, som let vil kunne forstås af alle. Alle guider forsynes så vidt muligt med billeder og illustrationer, som er med til at gøre forståelsen lettere.

Artiklerne tager udgangspunkt i egne erfaringer og oplevelser i forbindelse med dagligt helpdesk arbejde og min naturlige interesse i IT, teknik og hjemmesider.

Helpdesken.dk på Facebook

Jeg håber du også vil tage dig tid til at besøge Helpdesken.dk på Facebook https://www.facebook.com/helpdesken.dk. Hvis du følger siden på Facebook, vil du kunne følge med i hvornår der bliver lagt nye artikler på siden.

Nyhedsmail

Det er også muligt at abonnere på Helpdesken.dk’s nyhedsmail som udkommer ca. 3-4 gange årligt. Jeg lover ikke at spamme dig med mail og du kan altid afmelde nyhedsbrevet igen – Tilmeld nyhedsmail

Bliv skribent

Hvis du selv kunne tænke dig at skrive en artikel som vil kunne interessere læserne på Helpdesken.dk, så vil jeg meget gerne høre fra dig. Jeg er altid interesseret i at udgive gode artikler eller vejledninger – Bliv skribent på Helpdesken.dk

Venlig hilsen
Helpdesken.dk – Stig Molter Ulriksen