I denne artikel kan du læse om:

Om Helpdesken.dk

Helpdesken.dk er startet i august 2012, og indeholder i dag mere end 300 forskellige vejledninger, guider og produktbeskrivelser, der hovedsageligt relaterer sig til IT, computere, smartphones og internet.

Hensigten med Helpdesken.dk

Hensigten med Helpdesken.dk er, at skrive indlæg der kan hjælpe sidens besøgende med deres små dagligdags IT problemer, og at skrive indlæggene i et sprog, som let vil kunne forstås af alle.

Alle guider forsynes så vidt muligt med billeder og illustrationer, som er med til at gøre forståelsen lettere.

Artiklerne tager udgangspunkt i egne erfaringer og oplevelser i forbindelse med dagligt helpdesk arbejde, og min naturlige interesse i IT, teknik og hjemmesider.

Kategorier på Helpdesken.dk

Siden er opdelt i 6 forskellige hovedkategorier, med hver deres underkategorier

Du vil også kunne finde beskrivelser og anmeldelser af produkter, som på forskellig vis relaterer til IT og computere.

Du kan vælge de forskellige kategorier i menuen i toppen af siden.

Reklamer på siden

Hvis du køber et produkt via et link her på siden, eller klikker på en reklame, modtager Helpdesken.dk en kommision fra den pågældende webshop.

Produktet du køber, bliver på ingen måde dyrere for dig, og målet er at finde de billigste priser hos de bedste webshops.

Kommisionen er med til at drive Helpdesken.dk og dække de løbende udgifter der er forbundet med driften.

Helpdesken.dk på Facebook

Like Helpdesken.dk på Facebook
Like Helpdesken.dk på Facebook

Jeg håber du også vil tage dig tid til at besøge Helpdesken.dk på Facebook.

Hvis du følger siden på Facebook, vil du kunne følge med når der bliver lagt nye artikler på siden.

Nyhedsmail

Helpdesken.dk udsender 3-4 nyhedsmails om året. En nyhedsmail kan fortælle om nye artikler på siden eller omhandle forskellige IT relaterede emner.

Du kan abonnere på nyhedsmailen her – Tilmeld nyhedsmail

Jeg lover ikke at spamme dig med mail og du kan altid afmelde nyhedsbrevet igen.

Bliv skribent

Hvis du selv (som privatperson) kunne tænke dig at skrive en artikel som vil kunne interessere læserne på Helpdesken.dk, så vil jeg meget gerne høre fra dig.

Jeg er altid interesseret i at udgive gode artikler eller vejledninger – Bliv skribent på Helpdesken.dk

Firmaer og virksomheder der er interesserede i et kommercielt samarbejde, er også velkomne til at kontakte mig via Kontakt linket øverst på siden.

Venlig hilsen
Helpdesken.dk – Stig Molter Ulriksen